Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Увага, суд перейменовано з Ленінський районний суд м. Запоріжжя
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом голови
Дніпровського районного суду
м. Запоріжжя від
23.06.2025 р. № 29
ІНСТРУКЦІЯ
про відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Дніпровський районний суд м. Запоріжжя
особі у разі надання інформації про себе;
якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;
щодо інформації, що становить суспільний інтерес.
Розмір відшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається відділом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області.
Керівник апарату суду Ольга ПОЛІВОДА
Додаток 1
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію,
розпорядником якої є Дніпровський районний суд м. Запоріжжя
(пункт 5)
ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається |
Норми витрат за виготовлення однієї |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення , приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
__________ |
|
Додаток 2
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію,
розпорядником якої є Дніпровський районний суд м. Запоріжжя
(пункт 6)
Відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Запорізькій області
ЗАЯВКА № ____
від «___» _______________ 20___ року
на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання
або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
____________________________________________________________________________
(назва документа)
____________________________________________________________________________
(Відповідальна особа Дніпровського районного суду м.Запоріжжя)
Прізвище та власне ім’я запитувача - фізичної особи, |
|
Послуга, що надається |
Кількість сторінок |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру |
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру |
|
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо |
|
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|
(За відсутності даних ставиться прочерк)
Відповідальна особа Дніпровського районного суду м. Запоріжжя : (посада, номер телефону) |
(підпис) |
(прізвище та власне ім’я) |
Голова Дніпровського районного суду м. Запоріжжя: (посада) |
(підпис) |
(прізвище та власне ім’я) |
Додаток 3
до Порядку відшкодування фактичних
витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію,
розпорядником якої є Дніпровський районний суд м.Запоріжжя
(пункт 7)
Надавач послуг _________________________
Рахунок _________________________
Банк отримувача _________________________
Код за ЄДРПОУ _________________________
Платник: _________________________
_________________________
РАХУНОК № ___________
від «___» _______________ 20___ року
для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію
_____________________________________________________________________________
(назва документа)
Найменування послуги |
Вартість виготовлення |
Кількість сторінок |
Сума, грн (без ПДВ) |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|
|
|
Разом |
|
|
|
Усього до сплати _______________________________________ грн ______ коп. (сума словами)
Виконавець:
_________________________ (посада) |
_________________ (підпис) |
_________________________ (прізвище та власне ім’я) |
Примітка. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів
здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів,
починаючи з 11 сторінки.