flag Судова влада України
Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Порядок

 

             

                             Ленінський  районний суд м. Запоріжжя

69006  м. Запоріжжя, вул. 40 років Радянської України, 1/2, тел.(061)236-73-95

      

                                                            Н А К А З

 

 

                  10  грудня  2012  року                                                          40 - к                    

 

 

           Про порядок відшкодування

фактичних витрат на

копіювання або друк документів,

які надаються запитувачам інформації

 

 

                   Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» , постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» та пункту 4.16  Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Ленінського районного суду м. Запоріжжя, затвердженого наказом голови Ленінського районного суду м. Запоріжжя  від 22 червня 2011 року № 9, та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів,які надаються запитувачам інформації,

 

 

Н А К А З У Ю  :

                    

1.     Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації в Ленінському районному суді м. Запоріжжя.

2.     Оприлюднити цей наказ на офіційному веб-сайті Ленінського районного суду м. Запоріжжя.

3.      Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. 

 

 

       

Керівник апарату Ленінського

 районного суду м. Запоріжжя                                           О.В.Полівода

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом керівника апарату

Ленінського районного суду

м. Запоріжжя

10.12. 2012 р. № 40-к

 

 

ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк  документів,
які надаються запитувачам інформації

1.       Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Ленінським районним судом м. Запоріжжя.

2.        Відповідальна особа, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою керівника  апарату Ленінського районного суду м. Запоріжжя про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

3.       Керівник  апарату суду не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Запорізькій області заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

4.       Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Запорізькій області на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до суду для надання його запитувачу інформації.

5.       Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року  N 740.

6.       Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

7.       Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Запорізькій області від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Запорізькій області повідомляє службовою запискою керівника апарату суду з зазначенням дати надходження коштів на рахунок.

8.       Керівник  апарату суду упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт відповідальну особу, що готує запитувану інформацію.

9.        Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

10.   Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Запорізькій області повідомляє службовою запискою керівника апарату суду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї
сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної
заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення , приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

Надавач послуг:        

Реєстраційний рахунок:           

МФО банку:                                

Код ЄДРПОУ:                            

Платник:                _______________________________________________________

                                  _____________________________________________________

 

РАХУНОК №_______

від ____           ________________   20 ____року

 

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати:  ______________________________________________________

______________________________________________________________________

                                                              (сума прописом)

 

Керівник  ________________                      Головний бухгалтер  ________________

(підпис)                                  (підпис)