flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Засади використання автоматизованої системи документообігу в Ленінському районному суді м. Запоріжжя

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням зборів суддів 

Ленінського районного суду

м. Запоріжжя

№ 2 від 07.04.2023

(зі змінами, внесеними рішенням зборів суддів

Ленінського районного суду м. Запоріжжя

№ 3 від 04.07.2023,

№ 4 від 05.09.2023)

 

 

Засади використання автоматизованої системи

документообігу в Ленінському районному суді м. Запоріжжя

 

 

  1. Завдання та правове регулювання Засад використання автоматизованої системи документообігу суду

 

1.1. Засади використання автоматизованої системи документообігу Ленінського районного суду м. Запоріжжя розроблені відповідно до вимог Закону України "Про судоустрій і статус суддів", Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення та  Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року № 30, зі змінами і доповненнями (далі – Положення).   

Засади використання автоматизованої системи документообігу (далі - Засади) у Ленінському районному суді м. Запоріжжя визначають порядок  функціонування в суді автоматизованої системи документообігу суду (далі – АСДС).  

  

  1. Розподіл судових справ

 

2.1. Розподіл судових справ здійснюється в суді в день їх реєстрації, на підставі інформації, внесеної до автоматизованої системи, уповноваженою особою апарату суду, відповідальною за здійснення автоматизованого розподілу судових справ відповідно до  Положення про автоматизовану систему документообігу суду. Збори суддів мають право визначати особливості автоматизованого розподілу судових справ у випадках, прямо передбачених цим Положенням.

 

2.2. Не розподіляються конкретному судді судові справи, що надійшли:

- за два місяці до закінчення строку повноважень судді;

- за чотирнадцять днів до початку відпустки (якщо її тривалість становить не менше ніж чотирнадцять календарних днів);

- за три робочих дні до початку відпустки, якщо її тривалість становить менше ніж чотирнадцять календарних днів;

- у період відпустки судді;

- за один робочий день до відрядження (за три робочих дні, якщо тривалість відрядження становить більше ніж сім календарних днів) та у дні перебування судді у відрядженні;

- під час тимчасової непрацездатності судді;

- за один робочий день до направлення судді на підготовку для підтримання кваліфікації до Національної школи суддів України, навчання, підвищення кваліфікації, для участі у семінарських заняттях, діяльності органів суддівського самоврядування тощо без відбуття у відрядження (за наявності наказу голови суду);

- у дні проходження суддею підготовки для підтримання кваліфікації, періодичного навчання з метою підвищення рівня кваліфікації в Національній школі суддів України, навчання, підвищення кваліфікації, під час участі у семінарських заняттях, діяльності органів суддівського самоврядування тощо без відбуття у відрядження (за наявності наказу голови суду);

- за наявності підстав застосування заборони повторної участі судді, передбачених положеннями процесуального закону;

- під час перебування судді в нарадчій кімнаті по кримінальному провадженню, у разі запланованого виходу з нарадчої кімнати не раніше наступного робочого дня, на підставі відповідної довідки секретаря судового засідання або помічника судді;

- в інших передбачених законом випадках, у яких суддя не може здійснювати правосуддя або брати участь у розгляді судових справ.

2.3. Автоматичне визначення присяжних з числа осіб, які внесені до списку присяжних,  здійснюється   протягом всього строку їх повноважень.   

2.4.  Дні, у які не розподіляються щодо конкретного судді судові справи, не враховуються при розрахунку коефіцієнту навантаження судді на момент автоматизованого розподілу судової справи, якщо інше не встановлено зборами суддів суду.  

  1. Правила здійснення автоматизованого розподілу судових справ між суддями

3.1  Автоматизований розподіл судових справ здійснюється в автоматизованій системі за такими правилами: із загального списку суддів визначаються судді, які мають повноваження та відповідну спеціалізацію (за наявності) щодо розгляду судової справи на момент автоматизованого розподілу, для розгляду конкретної судової справи за принципом випадковості та у хронологічному порядку надходження справ.

3.2. Результатом розподілу судових справ є протокол автоматизованого   розподілу судової справи між суддями суду, що автоматично створюється автоматизованою системою. Одночасно з протоколом автоматизованою системою автоматично формується звіт про автоматизований розподіл судової справи між суддями суду.  Доступ для коригування протоколу та звіту щодо автоматизованого розподілу судової справи між суддями автоматично блокується автоматизованою системою. Протокол автоматизованого розподілу судової справи між суддями роздруковується, підписується та додається до матеріалів судової справи. Звіт про автоматизований розподіл судової справи між суддями може бути роздрукований для службового використання в суді.

 

3.3. Після автоматизованого розподілу судових справ автоматизованою системою відповідальна особа суду не пізніше наступного робочого дня передає судові справи визначеному автоматизованою системою головуючому судді.  Інформація щодо процесуальних дій та судових рішень вноситься до автоматизованої системи відповідним користувачем автоматизованої системи.

 

3.4. Відмова судді від отримання розподіленої в установленому порядку судової справи не допускається.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Спеціалізація  суддів

 

4.1.  У Ленінському районному суді м. Запоріжжя  запроваджується спеціалізація суддів з розгляду конкретних категорій судових справ, яка  визначається зборами суддів  відповідно до Загального класифікатора спеціалізацій суддів та категорій справ. Спеціалізація суддів визначається із розрахунку розподілу не менше двох суддів на одну спеціалізацію. Кількість слідчих суддів у суді визначається зборами суддів з урахуванням можливості утворення в  суді складу суду для судового провадження у кримінальних справах.

 

4.2. У Ленінському районному суді м. Запоріжжя  запроваджується спеціалізація суддів з розгляду  таких категорій судових справ:

- провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб (401000000),  провадження за скаргами на дії та рішення правоохоронних органів, на дії чи бездіяльність слідчого, прокурора та інших осіб під час досудового розслідування (402000000),  що віднесені до повноважень слідчого судді  

- кримінальне провадження щодо неповнолітніх (у розрізі статей Кримінального кодексу України,  411020000)   

-  справи окремого провадження про усиновлення (331050000)   

4.3. Розподіл справ, щодо розгляду яких не запроваджено спеціалізацію суддів,    здійснюється в автоматизованій системі із загального списку суддів, які мають повноваження.

4.2. Якщо розгляд справи здійснюється колегіально, склад колегії суддів визначається автоматизованою системою. При автоматизованому розподілі такої справи   автоматизованою системою  визначається головуючий суддя і склад колегії із числа всіх суддів суду (з урахуванням спеціалізації).   

У разі неможливості визначення головуючого судді  з числа суддів відповідної спеціалізації,  складу колегії з числа суддів відповідної спеціалізації,   автоматизований  розподіл  здійснюється  із загального списку суддів, які мають повноваження.  

 

  1. Інші питання щодо здійснення автоматизованого розподілу судових справ між суддями, віднесені до повноважень зборів суддів

5.1. Збори суддів мають право зменшити навантаження щодо розгляду справ на суддів, які обіймають адміністративні посади в суді, або які   виконують інші обов'язки, не пов'язані із здійсненням правосуддя, у випадках виявлення значної різниці в навантаженні на суддів, але не більше ніж на шістдесят відсотків порівняно з навантаженням інших суддів.

5.2. Коефіцієнти навантаження для суддів, які обіймають адміністративні посади, визначаються : для голови суду – 80  відсотків справ, що підлягають розгляду суддями суду, для заступника голови суду – 90 відсотків справ, що підлягають розгляду суддями суду.

Коефіцієнти навантаження для суддів, які обіймають адміністративні посади (голова суду, заступники голови суду),    визначаються (переглядаються)  зборами суддів.

5.3. У випадках виконання суддями іншої роботи, не пов'язаної із здійсненням правосуддя (узагальнення судової практики, аналізи стану здійснення судочинства, участь у спеціальній підготовці кандидата на посаду судді, підготовці суддів та працівників апаратів судів, а також здійснення науково-викладацької діяльності в Національній школі суддів України),  у випадках виявлення значної різниці в навантаженні на суддів,   збори суддів  мають право визначати особливості здійснення автоматизованого розподілу судових справ щодо  зменшення навантаження, але не більше ніж на шістдесят відсотків порівняно з навантаженням інших суддів.

5.4. Визначити коефіцієнти складності судових справ за категоріями  з урахуванням рекомендованих показників, затверджених рішенням Ради суддів України №46 від 09.06.2016 (додаток 1).  Визначити коефіцієнт, що враховує форму участі судді в розгляді судової справи: головуючий – 1,  член колегії – 0,5.

Поточна складність справи по всіх категоріях судових справ визначається за наявною кількістю томів справи відповідальною особою апарату суду.

5.5. Автоматизований розподіл судових справ, пов’язаних із виборчим процесом, процесом проведення референдуму, а також судових справ про встановлення або усунення обмежень щодо реалізації права на мирні зібрання, здійснюється з урахуванням навантаження судді судовими справами зазначених категорій.

 

5.6. Розподіл  заяв (справ) та матеріалів, які відповідно до законодавства підлягають реєстрації та/або розгляду  після закінчення робочого часу у зв’язку з невідкладністю їх розгляду,  здійснюється у неробочий час за загальними правилами  розподілу між усіма суддями, одразу після реєстрації відповідної судової справи відповідальними працівниками апарату суду.  

Розподіл заяв (справ) та матеріалів, які відповідно до законодавства підлягають реєстрації та/або розгляду  в неробочі дні у зв’язку з невідкладністю їх розгляду,  здійснюється у неробочі дні згідно з графіком чергувань суддів та працівників апарату суду, затверджених наказами голови суду та керівника апарату суду, одразу після реєстрації відповідної судової справи.

До графіку чергувань  суддів на кожен неробочий день  вносяться не менше  двох слідчих суддів.    

 

5.7. У разі неможливості здійснення розподілу судових справ у день їх надходження з об’єктивних причин, такий розподіл здійснюється не пізніше наступного робочого дня на підставі розпорядження керівника апарату суду.

 

5.8. У разі, коли на момент автоматизованого розподілу справи в суді з об'єктивних підстав правосуддя здійснює один суддя, здійснення автоматизованого розподілу судових справ не буде порушенням вимог  Положення.

 

5.9.  У разі роз'єднання (виділення) судових справ виділена в окреме провадження судова справа не підлягає автоматизованому розподілу, реєструється як така, що надійшла вперше, та передається судді, яким ухвалено рішення про роз'єднання кількох поєднаних в одному провадженні вимог у самостійні провадження чи виділення в окреме провадження.

 

5.10. Відповідальною особою апарату суду в автоматизованій системі документообігу суду ведеться табель робочого часу суддів, що впливає на автоматизований розподіл справ і матеріалів.  У разі виходу судді на роботу (відкликання з відпустки, закриття листка тимчасової непрацездатності, не вибуття у відрядження та ін.), невиходу судді на роботу з поважних причин, суддя повинен на початок робочого  дня виходу (невиходу) на роботу повідомити про це керівника апарату суду  або голову суду.

Виникнення поважних причин внесення змін протягом робочого дня до табелю робочого часу судді, які будуть підтверджені документально, мають бути невідкладно доведені суддею до відома керівника апарату суду  або голову суду.

 

  1. Передача судової справи раніше визначеному судді

 

6.1.  Раніше визначеному в судовій справі судді  передаються матеріали, справи (провадження),   в  порядку та з дотриманням вимог п. 21 розділу VIII розділу Положення.

6.2. Передача судової справи (провадження) раніше визначеному судді, судді-доповідачу проводиться без застосування автоматизованого розподілу   щодо:

-  клопотань (подань), які надійшли в межах одного кримінального провадження (за номером ЄРДР),  

- судових справ, що надійшли із судів апеляційної або касаційної інстанцій після скасування ухвал, які перешкоджають подальшому розгляду судової справи (крім ухвал про закриття  провадження) та ухвал, які не перешкоджають подальшому розгляду судової справи; кримінальних проваджень, які надійшли до суду повторно у разі відмови в задоволенні подання про визначення підсудності, у разі скасування апеляційним судом ухвали судді про повернення обвинувального акта  прокурору;

- заяв або клопотань, що надійшли для вирішення питання про прийняття додаткового судового рішення, виправлення описок та помилок, роз'яснення судового рішення, повернення судового збору;

-  заяв про перегляд заочного рішення;

- заяв та клопотань з процесуальних питань, пов'язаних із виконанням судових рішень у судових справах, зокрема,  передбачених статтями 431 - 435, 442 Цивільного процесуального кодексу України,  статтями 373 - 374, 376-379, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, розділом VIIІ Кримінального процесуального кодексу України, статтею 304 Кодексу України про адміністративні правопорушення;

- клопотання про вирішення питання, пов'язаного з виконанням вироку, у судових справах, які розглянуті  судом;

- матеріалів кримінального провадження щодо особи, стосовно якої вже здійснюється судове провадження, у випадку, передбаченому частиною другою статті 334 Кримінального процесуального кодексу України;

- зустрічних позовів та позовів третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору в судовій справі, у якій відкрито провадження;

- заяв про відновлення втраченого судового провадження  у судових справах, які розглянуті   Ленінським районним судом м. Запоріжжя, 

- заяв про забезпечення позову, доказів, поданих після подання позовної заяви;

- заяв про скасування  заходів забезпечення позову;

( Доповнено абз. 12 п.6.2. рішенням зборів суддів № 4 від   05.09.2023р.)

- заяв про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами за виключенням випадків, визначених законом;

-  справ про адміністративне правопорушення щодо особи, яка вчинила кілька адміністративних правопорушень, якщо ці справи надійшли в один день.

-  справ про адміністративне правопорушення, які  надійшли повторно після  їх повернення для належного оформлення.

 

6.3. У разі тимчасової відсутності (тимчасова непрацездатність, відпустка, відрядження тощо) або під час перебування в нарадчій кімнаті раніше визначеного в судовій справі  судді у випадках, передбачених пунктом 6.2 цих Засад , такі судові справи та матеріали передаються раніше визначеному у судовій справі судді у перший робочий день після завершення обставин, які стали причиною відсутності судді, або у день виходу з нарадчої кімнати.

 

6.4. Справи та матеріали, які підлягали передачі раніше визначеному в судовій справі головуючому судді   у випадках відсутності такого судді,  розподіляються між усіма суддями на загальних підставах, зокрема:

 

- матеріалів кримінального провадження щодо особи, стосовно якої вже здійснюється судове провадження, у випадку, передбаченому частиною другою статті 334 Кримінального процесуального кодексу України;

- кримінальне провадження, яке надійшло до суду повторно у разі відмови в задоволенні подання про визначення підсудності, у разі скасування апеляційним судом ухвали судді про повернення обвинувального акта  прокурору,  

- справ про адміністративне правопорушення, які  надійшли повторно після  їх повернення для належного оформлення.

6.5. Визначення головуючого судді для розгляду кримінальних проваджень, які надійшли до суду повторно після повернення прокурору у зв’язку з невідповідністю обвинувального акта, клопотання про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру вимогам КПК України, чи у зв’язку з відмовою в затвердженні угоди, здійснюється в загальному порядку за правилами автоматизованого розподілу судових справ.

6.6. Клопотання (подання), які надійшли в межах одного кримінального провадження (за номером ЄРДР), у разі неможливості їх передачі раніше визначеному слідчому судді з підстав, зазначених у п. 2.2 цих Засад ,  розподіляються між усіма слідчими  суддями у загальному порядку.

6.7. Матеріали кримінального провадження щодо особи, стосовно якої цим судом вже здійснюється судове провадження, які надійшли на розгляд суду і передані раніше визначеному судді відповідно до ч.2 ст.334 КПК України, залишаються в провадженні раніше визначеного судді незалежно від результату вирішення питання щодо об’єднання таких справ.                                                 

( Доповнено п.6.7. рішенням зборів суддів № 3 від   04.07.2023р.)

6.8. У випадку надходження заяви (клопотання)  про скасування заходів забезпечення позову у  справі, розгляд якої завершено,  в період тимчасової (понад 5 робочих днів з дня надходження  заяви) відсутності (тимчасова непрацездатність, відпустка, відрядження тощо) або під час перебування в нарадчій кімнаті раніше визначеного в судовій справі судді, така заява   розподіляється між усіма суддями на загальних підставах.

( Доповнено п.6.8. рішенням зборів суддів № 4 від   05.09.2023р.)

 

  1. Повторний автоматизований розподіл судових справ

 

7.1. Повторний автоматизований розподіл судових справ між суддями застосовується у випадках, визначених законом, а також з метою заміни одного, декількох суддів, всього складу суду, збільшення складу суду в порядку, визначеному цими Засадами.

 

7.2. У виняткових випадках невирішені судові справи за вмотивованим розпорядженням керівника апарату суду, що додається до матеріалів справи, передаються для повторного автоматизованого розподілу справ виключно у разі, коли суддя (якщо справа розглядається одноособово) або головуючий суддя зі складу колегії суддів (якщо справа розглядається колегіально) не може продовжувати розгляд справи  у випадках  перебування у соціальній відпустці, тривалого періоду тимчасової непрацездатності, відсторонення судді від здійснення правосуддя, закінчення повноважень судді, у інших передбачених законом випадках.

 

7.3. Повторний автоматизований розподіл з підстав недопустимості повторної участі судді в розгляді  справи здійснюється за розпорядженням керівника апарату суду на підставі повідомлення головуючого судді (судді-доповідача). 

 

7.4. За вмотивованим розпорядженням керівника апарату суду   здійснюється повторний автоматизований розподіл судових справ у разі виявлення очевидних помилок в налаштуваннях автоматизованої системи діловодства суду при автоматизованому розподілі справ, що призвели до порушення порядку визначення судді (колегії суддів) для розгляду справи.

 

7.5. У разі виявлення порушення порядку визначення судді для розгляду справи (після відкриття провадження) повторний автоматизований розподіл судової справи здійснюється на підставі ухвали суду.

 

  1. Заміна судді, який не є суддею-доповідачем у справі

 

8.1. Якщо зі складу колегії суддів не може продовжувати розгляд справи суддя, який не є суддею-доповідачем у такій справі, що може перешкодити розгляду справи у строки, встановлені процесуальним законом, здійснюється заміна такого судді за поданням головуючого судді у справі на підставі вмотивованого розпорядження керівника апарату суду автоматизованим розподілом з числа усіх повноважних суддів, з урахуванням спеціалізації.   

 

9.1. Випадки знеструмлення електромережі суду, виходу з ладу обладнання або комп'ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи, що триває понад п'ять робочих днів, фіксуються актами, складеними комісією під головуванням керівника апарату (особи, яка виконує його обов'язки), із зазначенням у них дати, часу настання та закінчення дії відповідних обставин, причин виникнення, заходів, вжитих з метою їх усунення. Електронні примірники зазначених актів вносяться до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня, що настає після усунення обставин.

 

9.2. Автоматизований розподіл судових справ між суддями здійснюється невідкладно після налагодження роботи автоматизованої системи або на наступний робочий день після усунення зазначених обставин.

 

9.3. Розподіл судових справ, які за законом мають розглядатися невідкладно з метою недопущення порушення конституційних прав громадян (судові справи, пов'язані з виборчим процесом, судові справи про встановлення або усунення обмежень щодо реалізації права на мирні зібрання, вирішення питання щодо застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, клопотання слідчого, прокурора про застосування заходів забезпечення кримінального провадження, клопотання про надання дозволу на обшук чи огляд житла тощо), здійснюється в порядку, визначеному зборами суддів відповідного суду.  Не пізніше наступного робочого дня після усунення обставин інформація про розподіл таких судових справ вноситься до автоматизованої системи. 

 

  1. Прикінцеві положення

 

10.1. Дані засади набирають чинність з дня їх затвердження рішенням зборів суддів та одночасно втрачають чинність Засади використання автоматизованої системи документообігу суду, затверджені рішенням зборів суддів  № 9 від 12.12.2019 (зі змінами внесеними рішенням зборів суддів №3 від 25.03.2020).

 

10.2. Інші питання, що стосуються використання автоматизованої системи документообігу суду, що прямо не врегульовані цими Засадами, регулюються процесуальними законами, Положенням та наказами керівника апарату суду про визначення функціональних обов’язків та прав користувачів автоматизованої системи документообігу суду.

 

 

                                                                        Додаток до Засад

 

Коефіцієнти складності справ за
категоріями у Ленінському районному суді м. Запоріжжя

 

 

№ з/п

 

Категорія справи

 

Коефіцієнти

складності

 

Кримінальне провадження

 

1

Кримінальні правопорушення проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку

5

 

2

Злочини проти основ національної безпеки України

5

 

3

Умисне вбивство

5,31

 

4

Умисне тяжке тілесне ушкодження

3,58

 

5

Умисне середньої тяжкості тілесне ушкодження

3,78

 

 

 

6

Злочини проти життя та здоров’я особи (крім справ, що порушуються не інакше, як за скаргою потерпілого), інші, ніж зазначені в № 3, 4 і 5

 

3,43

 

 

7

 

Незаконне позбавлення волі або викрадення людини

 

3,16

 

8

Торгівля людьми або інша незаконна угода щодо людини

3,09

 

9

Злочини проти волі, честі та гідності, інші, ніж зазначені в № 7 і 8

2,95

 

10

Зґвалтування

4,26

 

11

Злочини проти статевої свободи та статевої недоторканності особи, інші, ніж зазначені в № 10

4,03

 

 

 

12

Перешкоджання здійсненню виборчого права або права брати участь у референдумі, роботі виборчої комісії або комісії з референдуму чи діяльності офіційного спостерігача

 

 

2,24

 

13

Порушення недоторканності житла

3,51

 

14

Порушення авторського права і суміжних прав

1,68

 

 

 

15

Злочини проти виборчих, трудових та інших особистих прав і свобод людини і громадянина, інші, ніж зазначені в № 12, 13 і 14

 

1,39

 

16

Крадіжка

1,55

 

17

Грабіж

2,30

 

18

Розбій

4,06

 

19

Вимагання

2,76

 

20

Шахрайство

3,01

 

21

Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем

4,36

 

22

Виготовлення, зберігання, придбання, перевезення, пересилання, ввезення в Україну з метою збуту або збут підроблених грошей, державних цінних паперів чи білетів державної лотереї

4,40

 

23

Контрабанда

3,45

 

24

Незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів

 

1,36

 

25

Легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом

2,02

 

26

Ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів

3,98

 

27

Незаконна приватизація державного, комунального майна

3,65

 

28

Злочини у сфері господарської діяльності, інші, ніж зазначені в № 22, 23, 24, 25, 26 і 27

4,10

 

29

Злочини проти довкілля

1,47

 

30

Злочини проти громадської безпеки

0,90

 

31

Злочини проти безпеки виробництва

2,89

 

32

Порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного, водного чи повітряного транспорту

3,10

 

33

Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами

 

3,00

 

 

 

 

 

               

34

Незаконне заволодіння транспортним засобом

3,18

35

Злочини проти безпеки руху та експлуатації транспорту, інші, ніж зазначені в № 32, 33 і 34

2,62

36

Хуліганство

2,65

37

Злочини проти громадського порядку та моральності, інші, ніж зазначені в № 36

1,78

 

 

38

Злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів та інші злочини проти здоров'я населення: контрабанда наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів

 

2,93

 

 

39

Злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів та інші злочини проти здоров'я населення: незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, пересилання чи збут наркотичних засобів

 

 

2,86

 

40

Злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів: інше, ніж зазначене в № 38 і 39

 

2,39

 

41

Злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів та інші злочини проти здоров'я населення: інше, ніж зазначене в № 38, 39 і 40

 

2,45

 

42

Злочини у сфері охорони державної таємниці, недоторканності державних кордонів, забезпечення призову та мобілізації: незаконне переправлення осіб через державний кордон України

 

 

2,86

 

43

Злочини у сфері охорони державної таємниці, недоторканності державних кордонів, забезпечення призову та мобілізації: інше, ніж зазначене в № 42

 

1,18

 

44

Злочини проти авторитету органів державної влади, органів місцевого самоврядування та об'єднань громадян: погроза або насильство щодо працівника правоохоронного органу

 

2,86

 

45

Злочини проти авторитету органів державної влади, органів місцевого самоврядування та об'єднань громадян: інше, ніж зазначене в № 44

1,67

 

46

Злочини у сфері використання електронно - обчислювальних машин (комп'ютерів), систем та комп'ютерних мереж і мереж електрозв'язку

 

3,01

 

47

Зловживання владою або службовим становищем

3,62

 

48

Перевищення влади або службових повноважень

3,60

 

49

Одержання, давання, провокація хабара

4,24

 

50

Злочини у сфері службової діяльності: інше, ніж зазначене в № 47, 48 і 49

4,46

 

51

Злочини проти правосуддя

1,25

 

52

Злочини проти встановленого порядку несення військової служби (військові злочини)

 

2,47

 

53

Розгляд справ за поданнями правоохоронних органів

0,21

 

54

Розгляд скарг на дії і рішення правоохоронних органів

0,89

 

55

Розгляд справ щодо вирішення питання про звільнення осіб від кримінальної відповідальності

0,13

 

56

Розгляд справ про застосування до неповнолітніх примусових заходів виховного характеру

0,56

 

55

Провадження справ щодо розгляду питань у порядку виконання судових рішень

 

 

0,14

 

 

Цивільне провадження

 

№ з/п

 

Категорія справи

 

Коефіцієнти

складності

 

56

Спори про право власності та інші речові права: про державну власність

1,43

 

57

Спори про право власності та інші речові права: про комунальну власність

1,45

 

58

Спори про право власності та інші речові права: про приватну власність

1,62

 

59

Спори про право інтелектуальної власності

1,95

 

60

Спори, що виникають із договорів купівлі - продажу

1,11

61

Спори, що виникають із договорів дарування

1,63

62

Спори, що виникають із договорів довічного утримання

2,82

63

Спори, що виникають із договорів найму (оренди)

0,78

64

Спори, що виникають із договорів надання послуг

0,62

65

Спори, що виникають із договорів страхування

0,74

 

66

Спори, що виникають із договорів позики, кредиту, банківського вкладу

0,80

67

Спори, що виникають із договорів підряду

1,32

68

Спори про недоговірні зобов'язання: про відшкодування шкоди, завданої внаслідок вчинення злочину

 

0,84

69

Спори про недоговірні зобов’язання: про відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю фізичної особи, крім відшкодування шкоди на виробництві

 

2,96

70

Спори про недоговірні зобов'язання: про відшкодування шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органу дізнання, досудового слідства, прокуратури або суду

 

1,43

71

Спори про недоговірні зобов'язання: про відшкодування шкоди, завданої майну фізичних або юридичних осіб

 

1,58

72

Спори про недоговірні зобов'язання: про відшкодування шкоди, завданої порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища

 

0,92

73

Спори про недоговірні зобов'язання: про відшкодування шкоди, завданої внаслідок недоліків товарів, робіт (послуг)

2,62

74

Спори про недоговірні зобов'язання: про відшкодування шкоди, завданої внаслідок інших причин, ніж зазначені в № 68, 69, 70, 71, 72 і 73

 

1,32

75

Інші спори про недоговірні зобов'язання, не пов'язані з відшкодуванням шкоди

1,30

76

Спори про спадкове право

0,92

77

Спори про захист немайнових прав фізичних осіб: про захист честі, гідності та ділової репутації

3,47

78

Спори про захист немайнових прав фізичних осіб: інше, ніж в № 77

1,01

79

Спори, що виникають із житлових правовідносин: про виселення

1,69

80

Спори, що виникають із житлових правовідносин: про стягнення плати за користування житлом

1,33

81

Спори, що виникають із житлових правовідносин: про визнання особи такою, що втратила право користування жилим приміщенням

0,81

82

Інші спори, що виникають із житлових правовідносин, окрім № 79, 80, і 81

1,49

 

83

Спори, що виникають із земельних правовідносин

1,36

84

Спори, що виникають із сімейних правовідносин: про розірвання шлюбу

0,46

85

Спори, що виникають із сімейних правовідносин: про стягнення аліментів

0,52

86

Спори, що виникають із сімейних правовідносин: про встановлення батьківства або материнства

2,01

87

Спори, що виникають із сімейних правовідносин: про позбавлення батьківських прав

1,07

88

Спори, що виникають із сімейних правовідносин: інше, ніж в № 84, 85, 86 і 87

1,35

89

Спори, що виникають із трудових правовідносин: про поновлення на роботі

2,78

90

Спори, що виникають із трудових правовідносин: про виплату заробітної плати

0,86

 

91

Спори, що виникають із трудових правовідносин: про відшкодування матеріальної шкоди, заподіяної працівниками підприємству, установі, організації

 

1,50

92

Спори, що виникають із трудових правовідносин: інше, ніж в № 89, 90 і 91

1,15

93

Спори, пов'язані із застосуванням Закону України "Про захист прав споживачів"

0,99

94

Звільнення майна з-під арешту (виключення майна з опису) .

0,92

95

Наказ на вимогу, яка грунтується на правочині, вчиненому у письмовій формі

0,05

96

Наказ на вимогу про стягнення нарахованої, але не виплаченої працівникові суми заробітної плати

0,09

97

Наказ на іншу вимогу

0,05

98

Справи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи: про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи

 

0,94

99

Справи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи:  про визнання фізичної особи недієздатною

 

0,57

100

Справи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи: про поновлення цивільної дієздатності

 

 

0,94

101

Справи про надання неповнолітній особі повної цивільної дієздатності

0,98

102

Справи про визнання фізичної особи безвісно відсутньою чи оголошення її померлою

0,52

103

Справи про скасування рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою чи оголошення її померлою

 

0,46

104

Справи про усиновлення

0,48

105

Справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення

0,53

106

Справи про відновлення прав на втрачені цінні папери на пред'явника та векселі

0,89

107

Справи про передачу безхазяйної нерухомої речі у комунальну власність

0,72

108

Справи про визнання спадщини відумерлою

0,48

109

Справи про надання особі психіатричної допомоги у примусовому порядку

0,48

110

Справи про обов'язкову госпіталізацію до протитуберкульозного закладу

0,50

111

Справи про розкриття банком інформації, яка містить банківську таємницю, щодо юридичних та фізичних осіб

 

0,55

112

Справи, що виникають із сімейних правовідносин: надання права на шлюб

0,79

113

Справи, що виникають із сімейних правовідносин: розірвання шлюбу за заявою подружжя, яке має дітей

 

0,34

114

Справи, що виникають із сімейних правовідносин: поновлення шлюбу після його розірвання

 

0,56

115

Справи, шо виникають із сімейних правовідносин: встановлення режиму окремого проживання за заявою подружжя

0,81

     

 

 

116

Розгляд заяв про перегляд заочного рішення

0,31

 

117

Розгляд заяв про забезпечення доказів, позову до подання позовної заяви

0,20

118

Інші справи окремого провадження

0,5

119

Розгляд клопотань, заяв, подань у порядку виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

 

0,23

 

120

Розгляд скарг на дії або бездіяльність державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби

 

0,43

121

Розгляд клопотань про визнання та виконання рішень іноземних судів в Україні

0,61

Адміністративне судочинство

122

Справи зі спорів з приводу забезпечення реалізації громадянами права голосу на виборах і референдуму

0,60

123

Справи зі спорів з приводу забезпечення реалізації конституційних прав особи, а також реалізації статусу депутата представницького органу влади, організації діяльності цих органів, зокрема зі спорів щодо: забезпечення права особи на звернення до органів

 

0,96

124

Інші справи в межах № 123 зі спорів з приводу забезпечення реалізації конституційних прав особи, а також реалізації статусу депутата представницького органу влади, організації діяльності цих органів

 

1,05

125

Справи зі спорів з приводу забезпечення громадського порядку та безпеки, зокрема зі спорів щодо: дорожнього руху; транспорту та перевезення пасажирів

 

0,48

126

Інші справи в межах № 125 зі спорів з приводу забезпечення громадського порядку та безпеки

0,46

127

Справи зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері освіти, науки, культури та спорту

0,57

 

128

Справи зі спорів,з приводу реалізації державної політики у сфері економіки, зокрема зі спорів щодо: реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки

 

0,92

129

Інші справи в межах № 128 зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері економіки

0,54

 

130

Справи зі спорів з приводу забезпечення сталого розвитку населених пунктів та землекористування, зокрема зі спорів у сфері: містобудування; планування і забудови територій; архітектурної діяльності

 

2,52

 

131

Справи зі спорів з приводу забезпечення сталого розвитку населених пунктів та землекористування, зокрема зі спорів у сфері: землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації: регулювання земельних відносин

 

1,62

 

132

Справи зі спорів з приводу забезпечення сталого розвитку населених пунктів та землекористування, зокрема зі спорів у сфері: державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки)

 

2,48

 

133

Справи зі спорів з приводу охорони навколишнього природного середовища

0,74

 

134

Справи зі спорів з приводу реалізації публічної фінансової політики

0,78

 

135

Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах зайнятості населення та соціального захисту громадян, зокрема зі спорів щодо: збору та обліку страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування

 

1,76

 

136

Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах зайнятості населення та соціального захисту громадян, зокрема зі спорів щодо: призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат із відповідних видів загальнообов'язкового державного

 

 

0,55

 

137

Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах зайнятості населення та соціального захисту громадян, зокрема зі спорів щодо: соціального захисту; соціального захисту та зайнятості інвалідів; соціальних послуг (соціального захисту дітей війни)

 

 

0,45

 

138

 

 

Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах зайнятості населення та соціального захисту громадян, зокрема зі спорів щодо: соціального захисту; соціального захисту та  зайнятості інвалідів; соціальних послуг (соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

 

 

 

 

 

0,63

139

Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах зайнятості населення та соціального захисту громадян, зокрема зі спорів щодо: соціального захисту; соціального захисту та зайнятості інвалідів; соціальних послуг (соціального захисту сімей із дітьми)

 

 

0,30

140

Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах зайнятості населення та соціального захисту громадян, зокрема зі спорів щодо: соціального захисту; соціального захисту та зайнятості інвалідів; соціальних послуг (соціального захисту та зайнятості інвалідів)

 

 

0,64

 

141

Зайнятості населення (крім зайнятості інвалідів); забезпечення громадян житлом

1,09

 

142

Справи зі спорів з приводу забезпечення юстиції

0,51

143

Справи зі спорів з відносин публічної служби

2,73

 

144

Розгляд заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами

0,25

145

Розгляд клопотань, подань, заяв у порядку виконання судових рішень

0,13

146

Розгляд заяв про забезпечення доказів

0,10

147

Виконання судових доручень

0,10

Справи про адміністративні правопорушення

148

Порушення вимог законодавства про працю та про охорону праці

0,30

 

 

149

Незаконні виробництво, придбання, зберігання, перевезення, пересилання наркотичних засобів або психотропних речовин без мети збуту в невеликих розмірах

 

0,25

150

Порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна

 

 

0,34

 

 

151

Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції

 

 

0,31

 

152

Пошкодження автомобільних доріг, вулиць, дорожніх споруд, залізничних переїздів і технічних засобів регулювання дорожнього руху, створення перешкод для руху та невжиття необхідних заходів щодо їх усунення

 

 

0,15

 

153

Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків

0,26

 

154

Неподання або несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів)

 

 

0,30

 

 

155

Порушення порядку утримання та перерахування податку на доходи фізичних осіб і подання відомостей про виплачені доходи

0,28

 

156

Порушення порядку провадження господарської діяльності

0,29

 

157

Злісна непокора законному розпорядженню або вимозі працівника міліції, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, військовослужбовця

 

 

0,25

 

158

Порушення правил адміністративного нагляду

0,21

 

159

Порушення іноземцями та особами без громадянства правил перебування в Україні і транзитного проїзду через територію України

0,21

 

160

Невжиття заходів до забезпечення своєчасної реєстрації іноземців і осіб без громадянства

 

0,14

161

Адміністративні правопорушення Митного кодексу

0,48

162

Порушення Кримінально-виконавчого кодексу

0,35

163

Корупційні адміністративні правопорушення

2,16

 

164

Інші справи про адміністративне правопорушення

0,12